KONFIRMATION 11/5-12/5
DATUM: 2013-05-15 | TID: 22:27:08 | KATEGORI:

Vi konfimerades nu i helgen och det gick superbra! Jag och Kajsa sjöng i kyrkan och det gick mycket bättre än förväntat, iallafall på lördagen. Vi alla konfirmander tog gruppfotot tillsammans på söndag-morgonen och efter det så var det Gudstjänst. På lördagen efter gudstjänsten i kyrkan så åkte vi hem till oss och där firade vi! Är så otroligt tacksam över att jag valde att konfirmera mig för vi har haft så himla kul! Vi har också Göteborgs-resan och Liseberg kvar, det ska bli så sjukt kul!!

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket mer än att ha pluggat sönder, haft ont i huvudet p.g.a all stress och tränat, det ända bra! Jag får iallafall belöning av allt slit nu så det är värt det. Nästa vecka så har vi prao och jag och Kajsa ska praoa på café Piacetto espresso i Falun, det ska bli superkul! Vi bor hos hennes morfar och mormor där så det kommer bli jättebra. Vi var där i måndags och hälsade på och presenterade oss att det var vi och så, och dom var jättetrevliga! Den helgen så kommer vi även åka till Birka, så det kommer bli så himla kul!
Hoppas att ni har det bra, puss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?