FITNESSGURU - TÄVLING
DATUM: 2013-08-21 | TID: 19:53:00 | KATEGORI: Allmänt

Mitt favorit tillskott från Fitnessguru är helt klart dess helt magiskt goda proteinbars. Speciellt smakerna kokos och mintchoklad, som har förmågan att smälta som isglass i munnen. Proteinbars är ett fantastiskt och praktiskt mellanmål eller som en god (om inte godare) efterrätt och belöning efter ett hårt träningspass, något som kan få en att kämpa på lite hårdare än vanligt! Texten där det står att den har 100% smak är ett löfte som de verkligen håller, och som gör så att det finns fler anledningar ändå till att testa! Kärlek till dessa och till mig själv eftersom att jag äter det! 
Fitnessguru shippar till Sverige, Finland, Danmark och Storbritannien hittills! Ännu fler människor som får ta del av all magi! 
 
" One Whey® är ett av Europas mest sålda protein med god smak, snabbt upptag och omatchat pris "
/ mitt eget  
“One Whey® är ett av Europas mest..“ grymma och mest awesome fitnessföretag där de verkligen står för allt de lovar och når upp till dina förväntningar och lite till. Den ger dig den rätta energin inifrån och ut! 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?