STUDENTFIRANDE
DATUM: 2013-06-07 | TID: 10:22:13 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er! Nu var det så länge sen så jag tycker det inte är okej, men jag har verkligen inte haft någon blogglust och tänker inte tvinga mig att blogga. Men nu är jag tillbaka! 
Måndag och tisdag gick vi i skolan som vanligt och i onsdags hade vi friluftsdag vid jägarnäs. Den dagen var verkligen superbra och när den var slut så cyklade vi till Burens och badade där. Älskar min klass så mycket! Igår så var det Sveriges nationaldag och jag och pappa cyklade till Räfsnäs, åt på Engeln och kollade på firandet på tvn. Lite senare på kvällen så gick jag och Kajsa en promenad och jag är så otroligt tacksam över att jag har henne.
Idag så är det studenten så vi ska fira Max! Det ska bli jättekul för det var så länge sen som jag var på något studentfirande, tycker det är mysigt haha! Vi ska kolla när flaken åker förbi och sen så ska vi fira med alla hos Agneta och Bosse.

Idag är det bara fyra dagar kvar tills vi åker till Göteborg och Liseberg med konfirmationen! Längtar så mycket! 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?