JAG KÄNNER SAMMA SAK ÄN IDAG
DATUM: 2013-05-08 | TID: 16:08:25 | KATEGORI:

Vi kom hem från en underbar och så himla skön vecka på Rhodos i söndags. Det har varit så otroligt bra väder hela veckan och ja allt har varit så skönt!

I måndags så åkte vi till Grängesberg med klassen och pratade om mopedsäkerhet. Efter det så åkte vi hem och jag och Kajsa cyklade hem till mig och åt lunch. Resten av eftermiddagen så hade vi mattedag vilket inte var så kul haha. Igår så gjorde jag nog inget speciellt, kollade iallafall på biggest loser på kvällen.

Idag så har det varit en bra dag med bra lektioner. Vi var även och tittade på en musikal sista lektionen. Eftersom vi är lediga både imorgon och på fredag så skulle jag och pappa egentligen åka till Örebro idag men det blev lite förhinder så vi åker imorgonbitti istället. Så jag skulle vilja gå till trädgården ikväll men vi får se hur det blir. Klockan fem ska vi iallafall till kyrkan och träna inför konfirmationen på lördag. Ska försöka hinna lägga upp bilder från resan lite senare också!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?