EN PRAOVECKA OCH EN BÅTHELG
DATUM: 2013-05-27 | TID: 06:57:04 | KATEGORI:

Veckan gick väldigt snabbt i Falun, och vi hade det jättebra där hemma hos Kajsas mormor och morfar. Praoen var helt okej och det gick väldigt bra, dock så var det nog bra att vi fick veta hur sånna ställen fungerar egentligen. På fredagen så åkte vi iallafall hem och jag sov hemma under natten. På lördagen så skulle vi ju iväg igen så då gick jag med mina föräldrar till stationen och väntade på Kajsa. I Stockholm så gick vi på stan och jag köpte ett par shorts och en kjol, blev så glad för att jag hittade dom! Vi hade det jätteroligt på Birka och vi åt, kollade runt och var vid discot, och på söndagen så solade vi vid badet. Bussresan hem gick väldigt bra och vid stationen stod mina kära föräldrar och väntade, har saknat dom så mycket den här veckan! Hoppas att ni haft en jättebra vecka och att ni får en ännu bättre!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?