WEDNESDAY & the 80's
DATUM: 2013-03-20 | TID: 17:37:05 | KATEGORI:

Som vanligt nu på senaste tiden så har vi miljarder läxor och prov känns det som, så det är bara att göra klart. Jag ska gå över till pappa så jag kan påbörja den nya kristendomstexten som ska in nästa vecka. Senare ska jag gymma med Emma. Förlåt för väldigt dålig uppdatering men jag blir så otroligt trött av skolan nu när det är så här mycket och min energi går till det, gymmet och kompisar, men jag kommer förhoppningsvis snart tillbaka med massa ny och mer positiv energi! Idag så har vi iallafall haft 80-talstema i skolan och jag var väl inte så förvånad över att det typ bara var jag och Kajsa som var utklädda.. Haha as usual. Slutade iallafall tidigt så det var positivt.
Hoppas att ni har det bra! Xoxo


♥ SKRIVET AV carina

Vad duktig du är Alicia! Go go go! :-)

DATUM: 2013-03-22 | TID: 14:49:42
BLOGG/HEMSIDA: http://youjustdoit.wordpress.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?