TISDAG
DATUM: 2013-03-19 | TID: 15:07:00 | KATEGORI:

Hej på er! Igår så gymmade jag och efter det så träffade jag Minna på stan. Vi köpte lite nyttigt snacks och frukost till idag eftersom vi skulle sova över. Imorse så vaknade vi typ vid sju fast vi egentligen hade sovmorgon, men vi fick gå upp så eftersom vi skulle ha zumba för femmorna. Den lektionen gick väl helt okej och efter den så gick vi på kyrkobesök med klassen. Vi slutade efter det eftersom vi har brytdag så då gick jag hem och åt lunch.
Mamma kom vid ungefär ett och vi åkte och handlade och nu sitter jag på hennes kontor. Vi ska fika snart och sen så ska vi nog åka hem hoppas jag haha. Ikväll ska jag gymma med Emma om jag känner mig bättre än då.
Hoppas att ni har haft en väldigt bra dag! Xoxo





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?