SÖNDAGEN 10 MARS
DATUM: 2013-03-10 | TID: 22:35:00 | KATEGORI:

Jag ska snart sova men tänkte kasta in ett litet inlägg innan. Idag så har jag gymmat med Emma, dansat med Kajsa i f-hallen och handlat med pappa. Det har varit en både bra och dålig dag, men jag är tacksam över att jag mår bra!
Positiva saker som har hänt idag:
* Jag sprang 5 km på löpbandet på mindre än 30 minuter, och ett fortsatt bra gympass!
* Jag har varit med både Emma och Kajsa
* Fått pröva mitt nya danslinne

* Handlat med pappa

* Pratat i telefon med mamma
* Pratat med Sanna
* Känslan av att veta att jag och Emma ska kolla på dansuppvisning imorgon, ska bli så spännande! Jag känner på mig att det kommer bli en jättebra vecka!

Jag är så himla grym! 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?