POSITIVE ENERGY, POSITIVE RESULTS
DATUM: 2013-03-26 | TID: 21:52:00 | KATEGORI:

Idag så slutade vi som vanligt halv tre och jag, Minna och Tintin stannade ett tag för att vänta på Kajsa. Sedan gick vi alla upp till stan för att möta Ronja och Bianca, och vi alla gick och fikade. Mysigt! Idag så har jag och pappa handlat, mycket nyttigt och det känns så himla bra för nu har jag äntligen kommit igång! Dagen har varit bra och jag har på eftermiddagen gjort klart processkrivningen och lämnat in den. Nu på kvällen gick jag även till gymmet för första gången sedan i torsdags, och det var verkligen så amazing, mitt andra hem. ❤

Imorgon så är det onsdag och vi slutar tidigt, vet inte vad jag ska göra efter skolan men jag ska äntligen bara ta det lugnt och inte stressa med alla läxor. Ska även till gymmet, hörs mer då! xxo





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?