I'M STRONGER NOW
DATUM: 2013-03-11 | TID: 22:35:19 | KATEGORI:

Det har varit en ganska bra dag idag, mycket tack vare mina otroliga vänner! Jag var lite nedstämd på förmiddagen men det gick över som skönt var. Vid lunch så gick jag, Bianca, Minna och Kajsa hem till Kajsa och åt tacos, det är så bra att jag har mina vänner, världens bästa! Sedan gick vi tillbaka till skolan och vi slutade tjugo över tre då vi gick till konfirmationen. Vi gick sedan tidigare från det för att kolla på en dansuppvisning, så otroligt duktiga! Blir så sugen på att börja jag också!
Emma följde med mig hem och vi åt, sedan gick vi till gymmet. Blev dock inget riktigt bra pass då jag inte klarar av att koncentrera mig bra när jag inte har några hörlurar (eftersom mina gick sönder idag), men det gick ändå bra.
Nu ska jag snart sova, hoppas att det blir en superbra dag imorgon! Pussar och kramar





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?