TUESDAY
DATUM: 2013-01-15 | TID: 17:19:14 | KATEGORI:

Hej! Idag så har jag varit hos tandläkaren och lagat en tand, varit i skolan och gymmat. Peter fyller år idag så jag och mamma är hemma hos honom och firar honom. Om cirka en timme så ska jag och Kajsa till marnäs idrottshall och spela innebandy med konfirmationen. Vi ska vara med på Sala Open, då spelar man innebandy en hel natt. Det är inte förens i mars men vi tränar redan nu. Haha när kommer hem så ska jag äta och bloggar nog. Hörs mer då, pussar!


♥ SKRIVET AV Anonym

Hur ofta är du på gymmet?

DATUM: 2013-01-15 | TID: 21:40:35
♥ SKRIVET AV josefine

fyfan, du var tvungen att ta en bild när jag ser så glad ut så jag tror jag dör?..

DATUM: 2013-01-20 | TID: 12:44:38



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?