TO HAVE BEST FRIENDS LIKE YOU
DATUM: 2013-01-27 | TID: 21:45:24 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er! Har eran helg varit bra? Min helg har varit bra men väldigt stressad, har ju börjat dela ut reklam och det tar verkligen sjukt långt tid men man får ju lite pengar för det. Idag så vaknade jag vid 9 och åt frukost och kollade på Glee. Sedan fortsatte jag och pappa med reklamutdelningen eftersom att vi inte hann klart igår. När vi blev klara så åkte vi upp till Coop och handlade och tog en fika, starbuckskaffe♥ Jag och min syster hade bestämt att vi skulle träna tillsammans så när vi kom hem så gick jag till gymmet, där körde jag inte alls ett bra pass eftersom jag hostar extremt och ja. Hoppas verkligen att jag blir frisk snart!
Imorgon är det måndag och efter konfirmation, så bloggar mer då.
Hoppas att det blir en väldigt bra dag! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?