FRIDAY WITH FRIENDS
DATUM: 2013-02-08 | TID: 23:22:52 | KATEGORI:

Idag så dansade vi zumba sista timmen, eller vi dansade ju inte så mycket men det är alltid lika roligt att spendera sista lektionen för veckan med sina amigos! Emma kom till sporthallen när vi hade slutat och vi gick och fikade, mysigt. Sedan gick jag hem och hon gick på träning. Senare på kvällen så möttes jag och Bianca och vi gick till Ica och handlade nyttigt fredagsmys. Vindruvor, majskrokar och dipp, supergott faktiskt! Sedan kollade vi på film och hon gick för en stund sedan. Jag har även pratat med Alicia idag, det var så länge sedan, saknar henne så sjukt mycket!
Jag vill bara säga tack till mina underbara vänner, för att ni finns. Ni är guld värda! Jag älskar er! ❤


♥ SKRIVET AV Anonym

Jag har även pratat med Alicia?
Det är väl din blogg eller?!

DATUM: 2013-02-09 | TID: 18:17:49



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?