YOU MAKE ALL THE STORIES UP
DATUM: 2013-04-14 | TID: 22:55:51 | KATEGORI:

Jag och Kajsa vaknade vid nio idag och åt frukost och fixade lite för att senare åka mot kyrkan. Det var ju somsagt vi konfirmander som höll i gudstjänsten och det var ganska kul haha, mycket roligare än vanliga. Efter det så gick jag, mamma, Kajsa och hennes föräldrar till China town och åt.
Idag på eftermiddagen så har jag, pappa och mamma fixat i mitt rum och satt upp nästan alla saker, så nu är det verkligen som ett helt nytt rum! Är jättenöjd och det blev verkligen bra!
Nu på kvällen så kom Kajsa och vi gick en promenad och har sedan duschat. Hon sover här och imorgon är det måndag och skolan börjar igen. Den här helgen har verkligen varit jättebra! Är verkligen så tacksam.
Ha en superbra dag imorgon!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?