some confessions
DATUM: 2013-04-25 | TID: 16:49:21 | KATEGORI: Allmänt

Jag börjar ofta hicka när jag borstar tänderna haha
 
Jag får jätteofta sendrag i mina stortår, fötter och vader

Jag är omtänksam och bryr mig jättemycket om människor

Jag är väldigt positiv och vågar tro och hoppas

De som känner mig bäst är min pappa och Kajsa 
 
Jag älskar träning, men det har varit lite segt med det den här veckan 
 
Jag är otroligt tacksam för allting jag har och för att vi är friska och mår bra! 
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Amanda söderbäck

Och jag är så otroligt tacksam för att ha en sån fin och omtänksam vän & syster i mitt liv. Du är bäst ska du veta!!!!! En av dom allra finaste på denna jord. Inifrån & ut :)

DATUM: 2013-04-25 | TID: 21:55:53
BLOGG/HEMSIDA: http://mandisz.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?