MY BIRTHDAY YESTERDAY
DATUM: 2013-04-27 | TID: 13:01:47 | KATEGORI:

Hade en så himla fin födelsedag där mina underbara vänner stog för mestadels av dagen! Det började med att det plingade på dörren och där stog Kajsa, Bianca och Anton och sjöng. Blev så himla glad verkligen!! Vi gick hela dagen i skolan och efter så cyklade jag hem till mamma. Jag fick ett paket och några kort, fick en resväska av mamma och det är superbra eftersom jag reser så mycket! Amanda ringde på eftermiddagen och det var så roligt att prata med henne, saknar henne så enormt. Vid halv sju så kom Josefine och vi åt taco-pizza som mamma hade gjort, och vi satt och pratade och det var supermysigt! Lite senare kom Kajsa och vi tre cyklade till hemmakväll och köpte tre styckna B&J och det passande perfekt eftersom vi inte hade gjort någon tårta! Kajsa sov över hos mig och vi vaknade vid typ 10. Vi åt frukost ute i solen och fixade sedan. Anton kom efter ett tag och sedan så gick dom. Nu snart så kommer resten av min familj och vi ska fira mig och mamma, kommer bli jättekul! Tack så jättemycket till alla som har gjort min födelsedag så otroligt bra, ni är bäst och jag älskar er så otroligt mycket! ❤


♥ SKRIVET AV Anonym

Hej Alicia , jag läster din blogg och den är verkligen jättebra!
Men jag har en fråga har du en tidskamera på din iPhone, för på vissa kort ser det ut som de.

DATUM: 2013-05-29 | TID: 06:27:42



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?