LONDON HOME COMING
DATUM: 2013-04-07 | TID: 19:05:10 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er! Vi har haft det så otroligt bra i London, och jag saknar det väldigt mycket! Vi har shoppat, ätit, varit på Madame Tussauds osv, men konserten finns det inga ord för, helt fantastiskt och så amazing att vara där! Det som var extra roligt var att dom filmade till 1D3D movie, så det är så coolt att veta att vi är där även fast vi kanske inte syns! Jag har shoppat mest på Primark, det är en känd kedja i England och Irland och där säljer dom jättebilliga och fina kläder som ni ska få se sen. Jag har även handlat på Victoria's secret för första gången och fick med mig lite goda dofter som ni såklart också ska få se. Hemma hos min systers kompis som vi bodde hos hade dom wifi fast den funkade inte så det var därför jag inte bloggade därifrån, och så har vi inte haft så mycket tid för det heller. Hela resan har varit helt fantastisk och det bästa var konserten, älskar dom så himla mycket! 
 
Här kommer lite bilder! Kom ihåg att ni måste fråga om ni vill låna bilder!
Tack för en så himla fin resa!♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?