HELDAG I VÄSTERÅS
DATUM: 2013-04-13 | TID: 23:56:07 | KATEGORI:

Hej på er! Har inte bloggat varken igår eller idag för blogg.se-appen har inte fungerat. Idag så har vi varit i Västerås hela dagen och det har varit supermysigt! Nu är typ allt till mitt nya rum fixat och det är superskönt och jag tror och hoppas att det kommer bli jättebra! Förutom alla sakerna från IKEA så har jag shoppat ett par svarta jeans, ett jättegulligt vitt tub-peplum-linne, och en concealer. När vi kom hem så åkte vi vidare till Grängesberg för att fira Simon som fyller år, och när vi kom hem igen så cyklade jag till gymmet. Kajsa kom sedan dit och vi gick hem till henne tillsammans och vi har badat och pratat hela kvällen. Idag så fyller förresten Emma och Josefine år, grattis!! ❤

Imorgon så ska vi till kyrkan tidigt på Gudstjänst och det är vi konfirmander som håller i det. Hörs mer sen, puss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?