HALF WEDNESDAY
DATUM: 2013-04-17 | TID: 18:15:17 | KATEGORI:

Hej! Idag så hade vi brytdag och jag åkte med Emma och hennes mamma upp till Falun och tandläkaren. Det gick bra och när jag kom hem så gjorde jag lunch och började med min engelska bokrecension för ett tag sen. Ska göra klart den och sedan gå till mitt andra hem. Gymmet alltså för den som inte förstod, det har varit mer som ett andra hem ett väldigt långt tag nu eftersom jag tillbringar nästan varje eftermiddag/kväll där haha. All personal och alla är verkligen så trevliga och man känner sig så välkommen varje gång, om ni ska börja gymma så rekommenderar jag verkligen er att testa må bättre. Ni kommer verkligen inte ångra er! Bättre ställe får man leta efter!
Hörs mer sen, pussar!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?