A BEATING LOVE WITHIN MY HEART
DATUM: 2013-04-12 | TID: 18:29:00 | KATEGORI: Allmänt

Har precis packat ihop och ska snart gå till gymmet. Senare så ska jag gå över till mamma och vi ska äta middag, har beställt sallad! Idag så har dagen gått ganska snabbt och vi har bara haft roliga lektioner. På NO:n såg vi en dokumentär om hur delfiner behandlas i Japan, helt jävla sjukt rent ut sagt. Blir så jäkla arg och ledsen.
Den här veckan har varit bra men har haft så himla mycket plugg + att jag får plugga mycket i helgen. Hoppas ändå att jag får lite fritid haha.
 Imorgon så ska vi åka till Västerås och jag ska kolla på lite saker till mitt rum eftersom vi har gjort om lite, har ni lust att se? Måste iallafall gå nu! Puss
 
16 dagar kvar! 
 
NU VILL JAG, NU KAN JAG, NU SKA JAG!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?