29 APRIL 2013
DATUM: 2013-04-29 | TID: 19:12:13 | KATEGORI:

Planet blev ännu mer försenat igår natt så vi kom nog inte iväg förrän vid 2,3 någonting tror jag. Vi kom fram till Rhodos vid 7 imorse och det gick bra och snabbt med väskorna och allt. Det var två bussar som gick till vårt hotell som vi bor på så det är nästan bara svenskar här. Idag så har vi haft otroligt fint väder och det har varit supervarmt!
Havet var också sådär kristallfärgat och vackert! I början på kvällen så gick jag till gymmet och jag har nog aldrig blivit så svettig, men jag är superglad över att dom har ett gym även fast det är jättevarmt haha.Vi åt för en stund sen och nu vet jag inte vad vi ska göra, tror vi ska kolla om det finns något program med aktiviteter för kvällen. Hoppas att ni har det bra! Pussar





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?