YOU'RE EVERYTHING I NEED AND MORE
DATUM: 2012-09-13 | TID: 20:58:50 | KATEGORI:

Tog en springtur här på kvällskvisten istället för att gå till gymmet och det gick jättebra! Imorgon så har vi ju somsagt skolfoto och jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon (och inte ser så trött ut på bilderna, hehe) och ska duscha, torka, platta håret, sminka mig osv.
Tidigare idag så åkte jag, pappa och hans kompis upp till först Elgiganten och där jag förövrigt hittade jag en asbra högtalare till min mobil som jag jättegärna skulle vilja ha! och sedan så gick vi och fikade på Coop & då såg jag att det finns starbuckskaffe där, så jag tog det och det är så gudomligt gott!
Imorgon så ska jag förresten ha tjejmiddag hos mig med mina fina och det ska bli superkul!
Nu ska jag sminka av mig och gå och lägga mig, puss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?