SÖNDAGSKVÄLL
DATUM: 2012-09-23 | TID: 19:31:37 | KATEGORI:

Sitter i soffan och kollar på film, har precis tittat på William Spetz nya serie Williams lista, och den verkar jättebra! Han är så söt, haha. Väntar på att the X-factor ska börja också, ett av de bästa programmen som går just nu!
Imorgon så har vi brytdag och det är jätteskönt! Dock så måste jag plugga för vi har matteprov på tisdag och spanskaprov på onsdag. Imorgon ska jag även ta reda på vad jag måste göra tills veckan vi ska till Turkiet, för jag vill gärna göra det innan så jag har det gjort.
Har flätat håret också så jag får lockigt imorgon! :-)
Hörs sen, puss!


♥ SKRIVET AV Saga - FOTO&DESIGN

Vi har också massa prov nästa vecka, jobbigt jobbigt! kram ♥

svar: Detsamma fina du ♥

DATUM: 2012-09-23 | TID: 19:42:52
BLOGG/HEMSIDA: http://monty.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?