SÖNDAG
DATUM: 2012-09-30 | TID: 09:18:35 | KATEGORI:

Sitter i soffan och äter frukost, vaknade för en stund sen för jag måste hinna fixa mig innan jag ska på gudstjänst och skördessöndag.
Dagen igår var hur rolig och mysig som helst! Jag och Amanda❤ gick på marknaden först, sen gick vi in, ut på marknaden igen och åka karusell med barnen. Sen åkte vi till ett hus som två av mina kusiner och deras respektive familj hyrt, och vi åt och lekte med barnen, så himla mysigt! Senare på kvällen åkte vi hem och var hemma en stund och sen gick jag, Amanda och min kusin och hennes kille ut på marknaden en stund, sen åkte vi hem. Kom hem runt halv ett och inatt har jag sovit gott, haha.
Jag är så glad att jag har min fina familj, släkt och vänner! ❤





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?