SKRIVER AV MIG - ANGÅENDE RIDNING
DATUM: 2012-09-30 | TID: 19:35:55 | KATEGORI: Allmänt

Som jag skrev förut på bloggen så har jag slutat rida, både på gott och ont. Det kändes som jag skulle gå vidare och jag lyssnade på det, sen så är det såklart skolan som jag måste lägga massa energi på. 
Men ibland får jag sånna här stunder då det bara känns konstigt med det här. Tiden jag fick med Caspar och var värdinna var en av dom bästa tiderna i mitt liv, massor med roliga minnen och lärdom. 
Egentligen så var det ju meningen att jag skulle fortsätta rida fast bara när jag känner för det typ, men det har inte blivit så. Jag vet inte men jag får alltid den där känslan av att jag "slösar" bort min talang, någonting jag var bra på. Jag menar inte att jag var värsta proffset eller nåt men det kändes bra och speciellt på slutet då jag verkligen lärde mig rida Caspar. Jag ser mig själv inte som en ridtjej längre, något som jag alltid har förknippats med. Jag har ju ridit mer än halva mitt liv. Men jag tror på att allt har en mening och att jag har gjort rätt. Man måste gå vidare. 
Men visst är det klart att jag saknar att stå och pussa en varm mule, sitta barbacka och skritta ut på vintern och att gå igenom ett svettigt hopp-pass. Jag är iallafall glad över att jag fick alla år i stallet, och att jag hade Caspar. Men även att jag gick vidare. Kanske låter konstigt men det är min känsla.
 
 

♥ SKRIVET AV DIYS

söt pååålle :D

SV:Tack så mycket för att du gillade mina bilder! :D Jag blev väldigt glad för din kommentar! <3 Nu är det bara att öva som gäller, öva öva öva! :D

DATUM: 2012-10-01 | TID: 16:56:33
BLOGG/HEMSIDA: http://diys.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?