BODYJAM
DATUM: 2012-09-28 | TID: 19:08:00 | KATEGORI:

Kom hem för en liten stund sen från bodyjamen, och den nya realisen är så sjukt bra! Superrolig att dansa verkligen!
Idag så har jag spenderat halva dagen på elevrådsutbildning, och det ångrar jag mycket. Så sjukt tråkigt så det finns inte. Sen när jag kom tillbaka till skolan blev det mycket bättre då jag fick spendera resten av dan med mina underbara vänner❤ Fotografen från tidningen kom även när vi dansade zumba så imorgon kommer vi vara med i tidningen, haha :-)
Imorgon så ska jag, pappa och kanske Benjamin åka till Kopparbergsmarknaden och då får jag äntligen träffa Amanda och alla mina små kusinbarn! Som jag längtat, ska bli så himla roligt!

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen, puss!


♥ SKRIVET AV DIYS

ÅH! Jag behöver fylla på lite nya låtar! Vilken är din favoritlåt just nu? :) <3

DATUM: 2012-09-28 | TID: 19:36:44
BLOGG/HEMSIDA: http://diys.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?