BACK ON TRACK
DATUM: 2012-09-06 | TID: 20:37:55 | KATEGORI: Allmänt

Förlåt för dålig bloggning den senaste tiden, men har inte hunnit med. Dagarna går otroligt fort, man vaknar, äter frukost, klär på sig osv, sen skolan till typ 3, halv fyra sen hem, dra till gymmet, duscha och sova, och då har ju hela dagen gått. I helgen så ska jag, Alma, hennes mamma och min mamma åka till birka, och det ska bli riktigt kul! :-D  Imorgon så ska är det även US-gemenskapskväll i stallet som är supermysigt! :-) (Ja jag är fortfarande med i US även fast jag inte rider i stallet längre :) ) 

Ska fixa tidinställda också eftersom jag säkert inte kommer blogga så mycket annars under helgen! 
 
Ha en toppenhelg för det ska jag ha! 

:D
 
Inte många dagar kvar nu :-D 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?