KOMMA IGÅNG MED TRÄNINGEN IGEN
DATUM: 2012-10-22 | TID: 18:30:45 | KATEGORI:

Asså jag måste verkligen komma igång med träningen igen! Tränade hela veckan i Turkiet på gymmet som fanns där, men sedan jag kom hem har det gått lite segt med det. Känner verkligen att jag måste komma igång med det!

Ikväll blir det en tidig kväll för jag är jättetrött, har varit det hela eftermiddagen. Imorgon så ska jag och pappa åka till tandläkaren i Falun och jag ska få rälls, lite nervös..
Aja, haha hörs mer sen!


♥ SKRIVET AV Amanda söderbäck

räls!! haha :D det kommer gå bra! Vill att du hjälper MIG med att komma igång med träningen! ooooh måste få lite muskler på kroppen, klenis nr1 TJA! ;)

DATUM: 2012-10-22 | TID: 21:37:12
BLOGG/HEMSIDA: http://mandisz.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?