JAG SAKNAR DIG MER ÄN VAD DU TROR
DATUM: 2012-10-30 | TID: 15:33:13 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er sötnosar! Uppdateringen har legat väldigt lågt för jag och pappa har åkt runt hela Ludvika känns det som för vi har handlat och fixat massor. Men nu är jag back on track igen! Imorse gick jag först till gymmet som ni säkert förstod i inlägget under och imorgon när Amanda kommer så ska vi fixa hennes test gymkort som hon ska ha medans hon är här, ska bli så kul! Ska allt dra med henne på några riktigt dryga pass också.. haha ;-) Om du läser det här så är dom inte sååå dryga! ;-) Haha nej men nu sitter jag iallafall och dricker hasselnötskaffe som pappa har gjort. Gillar inte bryggkaffe egentligen men det här är faktisk ganska gott! 
Lite senare ska vi gå hem till min bror för hans sambo fyller år så då ska vi fira henne. Sedan så ska jag gå hem till mamma och vi ska ha myskväll♥ Hörs senare, puss!

♥ SKRIVET AV amanda s

Hahha yeah right ;) vi får la se om jag överlever..men det som inte dödar gör en starkare ;) HIHI <3

DATUM: 2012-10-30 | TID: 22:02:59
BLOGG/HEMSIDA: http://mandisz.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?