FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING
DATUM: 2012-10-07 | TID: 21:18:27 | KATEGORI: Allmänt

men i morgon är jag back on track igen! 

Idag så vaknade jag och Kajsa typ 8, åt frulle och sen så chillade typ bara innan vi gick till kyrkan på gudstjänst.
Efter det så gick vi hem till Kajsa och åt lunch, och så åkte vi till kupolen med hennes mamma, lillasyster och kompis. Köpte ingenting men det var kul ändå. När jag kom hem så åt jag och gick vidare till gymmet, och nu på kvällen har jag duschat och kollat på Solsidan :) Imorgon så är det konfirmation och sen på kvällen nån gång ska jag gymma. Nu ska jag kolla på Williams lista så hörs sen, puss!
 
Tack till alla er som har fortsatt läst fast uppdateringen har varit sämst, ni är underbara♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?