TORSDAG
DATUM: 2012-11-02 | TID: 10:15:28 | KATEGORI:

Igår så var det en jättebra dag. Vi åkte först till Aqua Nova och var där ett tag, efter det så flagnade jag dock som en gris men jag hoppas den håller sig ändå för jag typ dränker kroppen i lotion, haha.
Sedan åkte vi vidare till kupolen där vi först åt och sedan handlade. Jag har köpt ett par jättefina höstskor som ni ska få se sedan och en bh. När vi var klara i kupolen så gick vi till en sängaffär och vi testade en Tempur-säng och dom är gudomligt sköna! Sen när vi kom hem så lagade vi tacos med mamma och Peter och så åt vi tillsammans. Sen hade vi bara en myskväll med kortspel och prat.
En jättebra dag!
Två bilder från igår men resten fick ni ju igår ;-)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?