SÖNDAG
DATUM: 2012-11-04 | TID: 15:42:00 | KATEGORI: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna men jag ville prioritera att vara med Amanda i första hand, som jag hoppas att ni förstår. Lite bilder har ni fått iallafall, haha ;-) Vi har haft en superfin vecka där vi har gjort jättemånga roliga saker och det har varit allmänt roligt att ha henne här, hon betyder så mycket för mig. 
 
Nu så håller jag på och fortsätter med min engelskauppstats som jag hoppas bli klar med snart. Efter det ska jag gå till gymmet också, behöver verkligen det efter det här godis&fika-fylla lovet. Ska bli riktigt skönt!
 
 

♥ SKRIVET AV amanda s

Underbar vecka!! Saknar dig jätte nu ju, men träna på nu så vi kan se till att svulla rejält när vi snart ses igen, i gott samvete ;) puss finaste tjejen!

DATUM: 2012-11-05 | TID: 13:55:43
BLOGG/HEMSIDA: http://mandisz.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?