MÅNDAG
DATUM: 2012-11-19 | TID: 21:13:12 | KATEGORI:

Har hunnit mycket idag, har även känt mig väldigt pigg beroende på dom ca 6 timmarna jag har sovit inatt, så det känns bra! Efter skolan så gick vi till konfirmation och var där, och efter det på vägen hem så gick vi förbi järnvägen där en ung kille hade blivit påkörd av en bil och det var så fint med alla ljus och allt! Rest in peace. ❤
Nu på kvällen har jag gjort klart mitt hemkunskapshäfte så nu är det äntligen klart! Så skönt så nu har jag bara lite svenska kvar och NO-häftet om vattenhjul som jag hoppas blir jättebra!
Just nu så kollar jag och pappa på SOS Uppdraget, det är så himla berörande.
Jag önskar att någon dag vi alla ska ha det lika bra. Jag uppskattar ännu mer vad jag har och vad jag får och jag hoppas verkligen flera människor ska lära sig det.
Kram ❤





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?