Springtur
DATUM: 2012-05-28 | TID: 21:15:59 | KATEGORI: Shopaholic

Idag efter skolan gick jag och Kajsa hem till mig, och en liten stund senare kom Bianca och Minna och vi satt och snackade. Sen åkte jag, pappa och min syster upp till Elgiganten och köpte ett par superduperbra hörlurar eftersom mina appel är på lagning + att dom inte är så bra, tack så mycket pappa! ❤ hann tyvärr inte gå på zumba men istället när jag kom hem så gick jag ut och sprang en 6 km springtur, sjukt skönt eftersom jag inte har sprungit på typ en vecka eftersom jag inte har haft några hörlurar, men nu är det somsagt fixat! Skönt! Ska verkligen försöka vara jättenyttig nu innan sommarlovet!
Nu ska jag plugga engelska, så vi hörs imorgon! xoxo





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?