Söndagkväll
DATUM: 2012-05-27 | TID: 22:30:34 | KATEGORI: Shopaholic

Ligger i sängen och kikar på film, har precis duschat och smörjt in mig och inatt ska jag sova med hårinpackning, Göttmos! Håret blir verkligen att lukta så gott dagen efter + att det blir sjukt lent!
Jag gick somsagt hem från stallet och med min väska som vägde typ 150 kg kändes det som, tog det ett tag.. Haha. Sen jag kom hem har jag gjort svenskan som ska in på fredag och SO:n som ska in imorgon. Men nu är det iallafall gjort, ska bara göra klart matteprovet imorgon så tror (och hoppas?!) jag att det var dom sista inlämningsuppgifterna och riktiga prov vi ska göra före sommarlovet.

Godnatt! xoxo

Förresten är det bara 20 dagar kvar till grällsta och 18 dagar till skolavslutningen! :D





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?