söndag
DATUM: 2012-05-20 | TID: 22:43:48 | KATEGORI: Allmänt

Var ju somsagt ute och sprang, mötte Kajsa och Anton och jag sprang bredvid när dom cyklade. Sprang ca 8 km.
Usch, idag så tappade jag min mobil på riktigt för första gången, tror att mitt hjärta stannade där, fast som tur var gick det bra och det blev inga sprickor utan bara lite repor i kanterna.
Tur det iallafall. När jag kom hem så gjorde jag styrkeövningar, åt en avocado och sen hoppade jag in i duschen.
Imorgon så har vi friluftsdag och våran klass och 7b ska åka till hagge och spela golf, haha fy vad fult! eller ja, jag iallafall, har bara spelat minigolf så wish me luck maybe? hahahaha


Godnatt!



saknar tiden då allt var perfekt..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?