Min fina bästavän❤
DATUM: 2012-05-03 | TID: 14:48:18 | KATEGORI: Allmänt

Tänkte berätta om min fina bästavän Kajsa, hon är den underbaraste man kan tänka sig, vi kan varandra utan- och innantill, och det är sant. Hon är en helt jävla fucking amazing människa! Jag älskar dig på alla sätt och jag vill att du ska veta det! Det är inte så ofta jag visar det men jag måste bättra mig!
Jag kan berätta ALLT för dig och då menar jag ALLT! Det finns ingen människa på denna planet som jag känner så bra som dig. Vi är precis som systrar, kanske låter töntigt men det är så. Vi träffade varandra i början av 1an, men det var först i fyran som vi började vara på riktigt. Sen dess har vi varit nästan varje dag, helt sjukt egentligen, men det har varit dom bästa åren i mitt liv, dom som jag har fått tillbringa med dig.

Jag älskar dig! ❤


♥ SKRIVET AV Örni

Åh min älskade Alicia, utan dig är jag INGET och det stämmer faktiskt! Jag älskar dig Fobi! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

DATUM: 2012-05-03 | TID: 21:06:41



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?