lång springtur
DATUM: 2012-05-13 | TID: 21:04:08 | KATEGORI: Allmänt

Vi kom hem från Västerås vid ungefär 5, sen drog jag upp till Kajsa och Bianca som var på högberget och vi satt och snackade en stund. Sen gick jag och Kajsa ut på en nästan 1 mils springtur, riktigt skönt!

På museumet köpte jag somsagt ett skrivblock, men sen när vi åkte till Västerås så fick jag ett par shorts av pappa, köpte ett par jeans, träningströja och träningsbyxor :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig och titta på film tills jag somnar, godnatt!


åh.. saknar som tusan!


♥ SKRIVET AV felicia b

fin blogg alicia!



kolla gärna in min!:D

DATUM: 2012-05-14 | TID: 06:33:49
BLOGG/HEMSIDA: http://ffeliciabrostrom.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?