Förlåt!!
DATUM: 2012-05-30 | TID: 20:24:06 | KATEGORI: Shopaholic

Har typ skrivit fel lösenord till bloggen på mobil så det har inte funkat att logga in, men nu kom jag på det så nu funkar det! Haha ;-) igår hade jag och Alicia stalldag och det gick bra, betade även caspar lite senare på eftermiddan /kvällen. Kom hem runt halv tio, hoppade in i duschen och sen somnade jag.
Imorse så försov jag mig, och vaknade halv åtta, haha lyckat! Men jag hann ändå som tur var. På elevensval så var vi vid skuthamn och jag tog mitt första dopp, kallt som tusan var det! Vi slutade ca kvart över två och då cyklade jag och mötte Kajsa och vi gick hem till mig och åt mellanmål. Sen gick hon hem och mamma kom hem och hon hade köpt pizza. Kom hem för en liten stund sen från en springtur runt elljusspåret och jag har precis gjort mina situps, gött!

Imorgon så har vi bara tre lektioner, spanska, SO och engelska. Vi skulle egentligen ha bild efter lunch men vi ska ha engelska då fram till tjugo i tre, för vi ska titta på film. Vi får våran håltimme nästa fredag istället eftersom det är studenten då ;-) men nu ska jag hoppa in i duschen, puss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?