Tack!
DATUM: 2012-03-15 | TID: 18:32:31 | KATEGORI: Allmänt

Måste skriva av mig. Ni får tycka vad ni vill om detta och det har ni rätt till, jag måste bara skriva som jag tycker.

Elsas värld är slut nu och det tycker jag är sjukt synd. Jag började se på Elsas värld bara för någon vecka sen, men redan från första avsnittet blev jag helt fast. Jag vet att allt bara är en serie, men den ger en så himla bra självförtroende och Elsa Gustafsson har fått mig att verkligen tro på mig själv och det jag vill & att man måste kämpa för det upp till 110%! Det är svårt att alltid stå stark och hålla fast vid det man tycker och tänker, men allt slit är värt det. Det är viktigare och svårare än vad man tror, just att kämpa för det man vill med det har ni med den här serien visat att det går, bara man tror på sig själv,


Så med allt det här vill jag säga, tack Elsa!









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?