Lördag och gårdagen
DATUM: 2012-06-02 | TID: 11:03:40 | KATEGORI: Shopaholic

Godmorgon! Jag börjar med dagen igår, efter skolan så gick jag och Sofia till sporthallen och satte oss och pratade, sen gick vi till Stadsparken och tittade på alla fina människor som ska ta studenten, superfina verkligen! När det var typ slut så gick vi och Stina till donken och vi köpte glass, hehe. Sen gick vi och mötte alla och vi gick till Hemköp och handla lite, sen gick dom med mig till Etna, snälla som dom är, och typ precis när vi kom dit kom dom andra tjejerna. Sen gick dom andra och jag, Minna, Kajsa och Bianca gick in och beställde pizza, haha känner att jag hade en nyttig dag där va? Sen kom
Ronja också :) Efter vi hade ätit drog vi till Stadsparken en stund och sen åkte jag hem till mig för att Emma skulle sova här, vi gick en promenad och satte oss vid väsman och pratade.

Idag så vaknade jag och Emma typ 10 och vi åt frukost för en stund sen och nu har hon precis cyklat hem.
Idag så ska jag nog träffa Kajsa, Minna och Bianca igen :-) ha en bra dag, puss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?