promenix
DATUM: 2012-07-14 | TID: 20:31:01 | KATEGORI: Allmänt

Jag och Emma kom hem för ett tag sen från en långpromenad med hennes hund Wilma, skönt. Just nu sitter Emma nere och äter men jag sitter vid hennes dator under tiden för jag åt hemma innan jag åkte. Juste, idag i kupolen så köpte jag bara ett par örhängen eftersom jag måste spara lite moneys eftersom jag ska till Ullared och flera ställen nästa helg med madre och Peter, sen några dagar efter vi kommer hem ifrån det så ska jag och pappa till Stockholm över dagen, och nån dag efter det så ska jag, Kajsa, mamma och Peter till birka :)
+ att nångång i augusti så ska jag, Kajsa, Bianca och Minna till kupolen och shoppa kläder and things inför åttan! :)  
Det är förresten sommar-rea i typ alla affärer, me liiike
 
Stockholm♥♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?