Hej Alicias läsare ^^
DATUM: 2012-07-21 | TID: 11:12:04 | KATEGORI: Allmänt

Jag heter Kajsa Olenius, jag fick för mig att gästblogga hos alicia en gång men jag frågade först!
Hon är just nu på ullared och det är as billigt där, vill också dit! 
Det bästa som jag vet är att vara med mina bästa vänner, som heter Alicia, Bianca & Minna.
Dom finns alltid där för mig när jag behöver dom och det är jag så tacksam för!
Snart börjar vi ju åttan, ska bli roligt med betyg och allt men enligt vad alla säger så är åttan den jobbigaste årskursen på högstadiet. Och jo, det är det säkert men jag ska satsa allt i skolan, alicia, minna och bianca med!
Tack för mig och kolla in min blogg ---> http://oleniuskajsa.blogg.se/




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?