..
DATUM: 2012-07-18 | TID: 12:41:37 | KATEGORI: Allmänt

Som några kanske vet så har jag slutat som värdinna och slutat rida på ridklubben. Det är väldigt tungt för mig att släppa, jag saknar Caspar så otroligt mycket men det känns som jag måste gå vidare.
Jag har slutat av flera olika skäl, men först och främst för att jag blir för lång för honom nu och att jag måste lägga ner mer tid på skolan eftersom vi får betyg och så nu. Jag har inte slutat rida helt utan ska rida lite mer då och då. 
Caspar kommer fortfarande vara världens bästa för mig, och jag är så glad att jag fick så många minnen med honom, han gjorde två år av mitt liv till dom bästa♥
 
 
Min fina ponny, du gjorde våra två år tillsammans till dom bästa i mitt liv, jag älskar dig och kommer alltid att göra det, bästa du♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?