YOU AND I
DATUM: 2012-12-20 | TID: 19:45:00 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er mina fina! Idag så har det varit en bra men lite annorlunda dag. Vi började med idrott och det var öppet hus, alltså då man får välja vad man vill göra. Jag, Kajsa och Josefine stannade kvar i A-hallen och var med på fotbollen, asså haha mina passar.. Åh, någonting som jag verkligen behöver träna på. Haha lite pinsamt dedär ;-)
Sen hade vi håltimme på musiken och då gick jag och Jossan hem till mig och sjöng singstar precis som vi gjorde förra torsdagen också, och åt mat. Haha åh, fina toner♥♥ Sedan gick vi tillbaka till skolan och hade engelska, skrev fel igår. Jag och Kajsa redovisade vårat arbete om Times Square och det gick helt okej, dock lite pinsamt att prata engelska inför hela klassen.. haha. På spanskan såg vi klart Ice age 4 och det var helt chill. Efter skolan så följde Kajsa med mig hem och vi åt mellis och efter det gick jag på gymmet och body attacken, nice! Nu har jag precis druckit en stor kopp med varm choklad och grädde, det var väldigt gott om ni ville veta! 
 
Imorgon så ska vi samlas i aulan och sedan typ leka lekar i klassrummet eftersom att det är sista dagen, äntligen! 
Vi får även våra första betyg, även fast jag redan vet vad jag har i dom flesta ämnena. Men det ska ändå bli spännande! Hörs mer sen, xoxo
 
Min bästa♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?