TISDAG - GYM OCH BODYATTACK
DATUM: 2012-12-18 | TID: 21:14:00 | KATEGORI: Allmänt

Har haft en bra dag idag! Är så otroligt glad över att jag har min underbara familj och vänner. Ni är bäst för mig♥ Vill också tacka för den supersöta kommentaren jag fick av en anonym, kom ihåg att jag skulle bli jätteglad om du ville säga vem du är! Bara kul att få veta! :D Skolan var jättechill med två lektioner med film och två vanliga där vi inte gjorde sådär jättemycket. Efter skolan gick jag hem och åt mellanmål, sedan gick jag till gymmet där jag först somsagt pratade med min medlemsrådgivare och sedan gymmade jag med min bror. Efter det så var det body attack som jag gick på. Den nya realisen körde vi idag och den var helt okej! 
Imorgon så ska jag köpa de sista julklapparna och efter det så ska jag träna igen :-) Hörs senare, pussar!
 
Jag och min fina vän Josefine♥
 

♥ SKRIVET AV jjjosefinekandika.blogg.se

världens finaste bild på världens finaste brudzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,,, ÄLSKAR DIG ALICIA <3

DATUM: 2012-12-18 | TID: 21:30:58
BLOGG/HEMSIDA: http://jjjosefinekandika.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?