SVAR PÅ TAL
DATUM: 2012-12-14 | TID: 18:38:00 | KATEGORI: Allmänt


Hej har du fått räls när fick du det ? Snälla svara!! Din blogg äger!!! Kram
 
Svar: Jag fick min räls i mitten i oktober, så jag har haft det i snart två månader. Åh, tack vad söt du är! Jag blir så glad av sånna kommentarer! Pussar!
 
Ljuset är dock inte så rättvist på alla bilder, men jag tycker iallafall att det har blivit en jättestor skillnad på knappt två månader!
 
1. Innan 
2. Precis efter de satt i tandställningen
3. I tisdags

♥ SKRIVET AV Anoym

Tack å jag fick räls första oktober Omg du är min idol nu måste jag fixa lika färg på snoddarna jag läser din blogg varje dag !! Jag är lite yngre än sig men vill bli precis som du när jag blir lite äldre !!<3333

DATUM: 2012-12-17 | TID: 21:32:43



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?