DET BÄSTA ÅRET 2013
DATUM: 2012-12-31 | TID: 12:54:00 | KATEGORI: Allmänt

År 2013 ska verkligen bli ett grymt bra år, både i själ och kropp! Jag vill verkligen må riktigt bra och träffa alla jag älskar och umgås och må bra.
Jag vill resa mycket, och en resa är ju redan planerad till London! Jag är så otroligt tacksam.
Jag vill träffa underbara, saknade Amanda och jag vill att vi får en underbar tid tillsammans!
Ett av mina nyårslöften är att jag ska få min drömkropp, och jag kommer att lyckas! 2012:s nyårslöfte var att börja träna, och det kan man ju verkligen säga att jag har gjort. Jag började springa ute, även fast det var snö på marken, och jag var stenhård med att även om jag var trött så gjorde jag det. Till sommaren så slutade jag att rida och i Juli så började jag gymma på underbara må bättre!
Jag vill att det ska fortsätta gå bra i skolan och att jag verkligen blir asnöjd med mina betyg! 
Jag ska stå för det som jag tycker och tänker, våga lita mer på mig själv.
 
Må bra, lev livet och umgås med mina älskade!
 
 
Det här året, 2013 ska verkligen bli ett toppenår! 
 
Lycklig!
 
Denna bild gör mig så otroligt lycklig!
 
Några i min underbara klass!
 
Mina helt underbara vänner som jag umgås mest med! ♥
 
Att få träffa min älskade släkt mer! ♥
 
England!
 
Min underbara för mig, syster, Amanda! ♥
 
 
Att få min drömkropp!!
 

Har ingen bild på min familj alla tillsammans, men att vara tillsammans med dom så mycket jag kan! ♥
 

Men det viktigaste av allt, att må bra i sig själv och att hjälpa andra att må bra!


♥ SKRIVET AV amanda s

Du är bäst, älskar dig sis! Och snygg är du oxå & snyggare blir du för varje dag med. Heja dig, GOTT NYTT 2013 <3

DATUM: 2013-01-02 | TID: 00:30:07
BLOGG/HEMSIDA: http://mandisz.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?