29 DECEMBER 2012
DATUM: 2012-12-30 | TID: 00:26:05 | KATEGORI:

Hej på er finisar! Idag har det varit en bra dag. Hoppas att ni också har haft det! Jag, min bror och hans tjej har somsagt varit i kupolen och jag har fått mina julklappar som jag då fick bestämma, en jättebra julklapp! Köpte en ny vårjacka, ett blommigt linne, ett träningslinne och ett speciellt schampo.
Bilder kommer sedan när jag får tid, även bild på det som jag köpte förra gången jag var i kupolen. Efter vi kom hem så typ var jag hemma ett tag och chillade, sedan så åkte jag upp till Kajsa. Vi gick till hemmakväll och köpte lite gott och jag ska sova här, har saknat henne så mycket, min fina! ❤
Vi hörs mer imorgon, då ska jag fixa inför nyår, kanske gå på bio och sedan träna med Elin :-) xoxo

Mitt nyårslöfte och mål för år 2013 är att få min drömkropp! Heja mig och alla oss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?