10 DECEMBER
DATUM: 2012-12-10 | TID: 14:30:53 | KATEGORI:

Äntligen funkar blogg.se-appen, den har inte fungerat innan så det är blandannat därför jag inte har uppdaterat mycket under helgen, så jag tänkte berätta om den nu!

I lördags vaknade jag och brudarna hemma hos Kajsa och vi tog en ganska tidig buss till kupolen där vi typ var hela dagen. Det var en väldigt mysig dag och så fick jag med mig några julklappar! :-) Inte alls långt kvar till julafton nu, längtar! Vi åkte tåg hem och på kvällen gjorde jag inget speciellt.

På söndagen vaknade jag och såg på julkalendern, sen åkte jag och pappa till kyrkan där vi i konfirmationen + många fler skulle ha ett stort luciatåg. Det var väldigt fint i kyrkan då. Efter kyrkan så åt jag och pappa på Fontana och sedan åkte vi till Kopparberg för att hälsa på min faster. Medans vi var där så fick jag feber och fick ont i huvudet, så vi var inte där så jättelänge. När vi kom hem så skulle jag till stallet på US-möte så jag åkte dit men jag kunde inte vara där så länge eftersom jag kände mig så dålig. När jag kom hem frös jag som tusan och började må mer illa, och tillslut kom det upp också. Jag kunde iallafall sova gott på natten! :-)

Idag så har jag varit hemma från skolan för att friskna till, gillar egentligen inte att vara hemma från skolan men ville inte smitta någon + att jag verkligen vill bli riktigt frisk! Men imorgon tänker jag gå hur jag än mår!
Känner att träningsabstinensen början komma nu också, så jag ställer verkligen in mig på att jag är frisk!
Hörs mer sen, pussar!
Bilder från helgen





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?